THE INFLUENCE OF Q DAO VOTERS IN Q DAO PLATFORM - Dunia Internet

Twitter Account

test banner

Breaking News

powered by Coinlib

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Sabtu, 03 Agustus 2019

THE INFLUENCE OF Q DAO VOTERS IN Q DAO PLATFORM

Hi ... Welcome back to my channel, on the 'Dunia Internet' blog.


1. Cryptocurrency platform
Many platforms following the participant of another platform to get any users. All of the platforms are always upgrades the system to fulfill user needs. One platform actually has the same function as another platform, but there are some components itself is different. It is because every platform operated by a different team. However, some platform is also having a function but the other has functioned just for cryptocurrency exchange. The use of cryptocurrency in the real world makes user activity become fast and transparent.


2. How Q DAO platform and Q DAO token work
A DAO token is recommended for governance mechanism in the Q DAO platform. The user of Q DAO token has right for votes an active proposal. It's submitted by Q Box or neural network component. An active proposal is a smart contract which can join the system and make a change in the proposal. It can execute one time after the user uses it. After that, it implements the change in the internal variable of the Q DAO platform. The user can get into Q DAO after buying Q DAO in the exchange, mine through Q box. There is a community for Q DAO token holder with the active proposal. It is bought by Q DAO box. One Q DAO token, it means that the user gets one vote. The vote gives on twenty-four hours from the time after an active proposal on the vote.



3. The price for USDQ
In the Q DAO platform, the user can generate USDQ. The user can create USDQ after they lock up their Bitcoin in the smart contract. The stable price is in USD. There is a contrast condition in the cryptocurrency market when USDQ is decentralized with all component on top of the blockchain. All user can buy and sell USDQ in the Q DAO exchange. The user of USDQ can get profit from receiving the rate.


4. The vote on risk management
The user of Q DAO can take part in the vote for risk management. There is risk management step in the Q DAO platform, those are:

a. To choose the set of prices. The price is for collateral assets and USDQ based on the data. It receives from the decentralized network that acts like individual nodes. The community of Q DAO vote is charge with a decision like trusted nodes.

b. To create of CDP. The user will be able to vote in the creation of CDP and a new type of collateral to existing collateral types

c. To adjust to USDQ saving rate. This vote is for the adjustment of USDQ saving rate. In another hand, the user can join to vote when there is an introduction of adjustment to risk parameter in the number thereof or single CDP.

How the operation of CDP is available in risk parameters. The platform creates it based on the risk profile for every CDP type. The adjustment to the risk parameter based on the decision of Q DAO voters. There is some risks parameter for CDP.

Thank You for Reading My Article About QDAO
Visit the link below for more information:

Website || Whitepaper || Facebook || Twitter || Telegram

Author Information
Name: Ridwan.P
Profile Bitcointalk: https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=795655

3 komentar:

  1. Dearest Esteems,

    We are Offering best Global Financial Service rendered to the general public with maximum satisfaction,maximum risk free. Do not miss this opportunity. Join the most trusted financial institution and secure a legitimate financial empowerment to add meaning to your life/business.

    Contact Dr. James Eric Firm via
    Email: fastloanoffer34@gmail.com
    Best Regards,
    Dr. James Eric.
    Executive Investment
    Consultant./Mediator/Facilitator

    BalasHapus
  2. Salam


    Apakah Anda mencari pinjaman?

    Nama saya Femi Otedola, saya seorang multi miliarder dan saya telah berada di industri minyak dan gas selama 28 tahun terakhir. Sekarang saya ingin memberikan pinjaman kepada orang-orang yang menghadapi masalah keuangan mencari solusi dari situasi keuangan mereka, Jadi saya harus membentuk tim profesional untuk mengelola perusahaan ini. Saya tahu apa artinya mencari dana untuk mendirikan bisnis Anda dan ketika Anda mengunjungi Bank mereka selalu meminta begitu banyak dokumen dan jaminan, Di sini kami akan meminjamkan Anda dengan suku bunga rendah, dan tanpa jaminan. Anda harus tahu bahwa kami hanya di sini untuk meminjamkan mereka yang sangat serius dan bersedia membayar kembali pinjaman.

    Kami menawarkan yang berikut:

    ~~~~ Pinjaman Kerjasama √√√√√

    ~~~~~ Pinjaman Bisnis Jangka Panjang (maks 40 tahun) √√√√√

    ~~~~~ Pinjaman Bisnis√√√√

    ~~~~~~ Pinjaman Pribadi√√√

    Catatan: hanya orang-orang serius yang boleh mengajukan permohonan. Jika Anda harus mengajukan pinjaman dari kami, Anda harus memahami bahwa kami di sini untuk meminjamkan Anda dan Anda harus jujur dan dapat dipercaya. Hubungi kami hari ini dan dapatkan wajah baru kebebasan finansial.

    Hubungi Kami melalui alamat Email berikut
    √√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√
    Femiotedolaloanfirm@gmail.com
    Femiotedolaloanfirm1@outlook.com  

    BalasHapus
  3. Halo semuanya, saya Rika Nadia, saat ini tinggal orang Indonesia dan saya warga negara, saya tinggal di JL. Baru II Gg. Jaman Keb. Lama Utara RT.004 RW.002 No. 26. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberikan saran nyata kepada semua warga negara Indonesia yang mencari pinjaman online untuk berhati-hati karena internet penuh dengan penipuan, kadang-kadang saya benar-benar membutuhkan pinjaman , karena keuangan saya buruk. statusnya tidak begitu baik dan saya sangat ingin mendapatkan pinjaman, jadi saya jatuh ke tangan pemberi pinjaman palsu, dari Nigeria dan Singapura dan Ghana. Saya hampir mati, sampai seorang teman saya bernama EWITA YUDA (ewitayuda1@gmail.com) memberi tahu saya tentang pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ny. ESTHER PATRICK Manajer cabang dari Access loan Firm, Dia adalah pemberi pinjaman global; yang saya hubungi dan dia meminjamkan saya pinjaman Rp600.000.000 dalam waktu kurang dari 12 jam dengan tingkat bunga 2% dan itu mengubah kehidupan seluruh keluarga saya.

    Saya menerima pinjaman saya di rekening bank saya setelah Nyonya. LADY ESTHER telah mentransfer pinjaman kepada saya, ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah Rp600.000.000 yang saya terapkan telah dikreditkan ke rekening bank saya. dan saya punya buktinya dengan saya, karena saya masih terkejut, emailnya adalah (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Jadi untuk pekerjaan yang baik, LADY ESTHER telah melakukannya dalam hidup saya dan keluarga saya, saya memutuskan untuk memberi tahu dan membagikan kesaksian saya tentang LADY ESTHER, sehingga orang-orang dari negara saya dan kota saya dapat memperoleh pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) silakan hubungi LADY ESTHER Dia tidak tahu bahwa saya melakukan ini tetapi saya sangat senang sekarang dan saya memutuskan untuk memberi tahu orang lain tentang dia, Dia menawarkan semua jenis pinjaman baik untuk perorangan maupun perusahaan dan juga saya ingin Tuhan memberkati dia lebih banyak,

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: (rikanadia6@gmail.com). Sekarang, saya adalah pemilik bangga seorang wanita bisnis yang baik dan besar di kota saya, Semoga Tuhan Yang Mahakuasa terus memberkati LADY ESTHER atas pekerjaannya yang baik dalam hidup dan keluarga saya.
    Tolong lakukan dengan baik untuk meminta saya untuk rincian lebih lanjut tentang Ibu dan saya akan menginstruksikan, dan ada bukti pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) Terima kasih semua

    BalasHapus

Post Top Ad

Responsive Ads Here